Slecht nieuws

22 maart 2020 - Beveren, België

Onze geplande Limesroute  tocht is door het corona virus definitief geschrapt. De voorbereidingen, trainingen, retour vlucht en materiaal transport vragen veel werk en is in deze onzekere tijden van angst om de gezondheid bijna niet meer goed in de agenda te plannen. Uiteraard hebben we hier echt naar uitgekeken maar we kijken reikhalzend uit naar de toekomst en wensen ieder van jullie alle kracht om dit verschrikkelijk moment in ons leven te doorstaan. #samensterk

GESCHRAPT —- CANCELED —- GELÖSCHT —- SUPPRIMÉ —-  STERS —-  TÖRÖLVE

1. Staf simons:
    22 maart 2020
    Dat is geen goed nieuws,maar in deze barre tijden meer dan verantwoordt . Gaan jullie komend jaar op pad en slapen jullie nog in de tent
  2. Emiel verhoeven:
    Daar zijn we nog niet mee bezig Staf... we zien nog wel, eerst door deze triestige crisis geraken... grts
  3. Staf simons:
    22 maart 2020
    wij hebben onze tocht ook verplaatst naar september
  4. Nico Van der Vieren:
    Triestig, maar begrijpelijk nu komt de gezondheid op de eerste plaats !!! Groetjes Hom & Nico
  5. Emiel verhoeven:
    22 maart 2020
    Mercikes makker... groetjes terug aan jullie..
  6. Joost:
    13 april 2020
    Helaas, het is niet anders, wij wachten betere tijden af en trekken dan ons plan.